Reis Colombia dag 11.

19 maart 2018 - Santa Marta, Colombia

Vandaag is het alweer tijd voor een doorreis. We gaan naar de jungle, naar Tyrona park. We ontbijten eerst weer op de verdieping waar we ook slapen. We hebben daar een prachtig uitzicht. Na het ontbijt pakken we onze spullen in. De vrouw van ons hotel heeft een taxi voor ons geregeld. We stappen in en rijden vervolgens wederom weer een compleet nieuwe wereld binnen. Nu vol groen. We gaan naar een hostel dat lijkt op een soort hut met een kap van bananenblad. Onze kamer is ook open aan de zijkanten. Het is een mega park maar ook wat primitief, we hebben bijvoorbeeld geen elektriciteit op de kamer. Na aankomst gaan we eerst maar eens naar de zee, dit is al een behoorlijk stuk lopen, en ondertussen genieten we van het park. Na een poos gezwommen te hebben, worden we voor twee euro met een busje weer terug gebracht. We gaan even lekker douchen onder een klein pis straaltje, maar we worden schoon. We kunnen vanavond bij het hostel eten. Kip geven we door. Na het douchen gaan we lekker onder de bomen relaxen in de hangmat met een biertje. Patrick probeert ondertussen nog een kokosnoot te slopen. Het filmpje komt nog online. We genieten van de prachtige plek. De dames van het hostel zijn al druk aan het koken. We gaan gezellig met z'n allen aan tafel eten en praten wat met mensen uit verschillende landen. We kijken na het eten wat op de tablet en gaan dan vroeg slapen want voor morgen hebben we een flinke wandeling op het programma staan.