Reis Italië dag 5

19 juni 2017 - Levico Terme, Italië

Zoals alle voorgaande dagen zijn we weer mooi op tijd uit de veren. Pff... dat luchtbedtje is toch wel wat dun hoor. Ow m'n nek en m'n bovenrug. Sja wij wouden stoer met een mini tentje weg dus hup niet zeuren even wat rekken en strekken en er uit. Na het ontbijtje ruimen we de tent op. Wel makkelijk zeg we kunnen alles mooi in de kofferbak van de auto gooien scheelt een hoop gepas en gemeet met onze rugzakken. We drinken nog even een kop koffie op de camping want de receptie is nog niet open dus we kunnen niet uit checken. Na de koffie vertrekken we richting de Dolomieten. T is een ritje want de navigatie geeft 2.5 uur aan. We vinden het niet erg we hebben vakantie en mooi wat te kijken onderweg. We komen weer langs het Gardameer. En opnieuw wat een drukte hier. Welke idioot verwacht er op zondag moren nou zo een file? Een uur later komen we eindelijk de file uit hè hè! We kunnen weer. Volgens mij moeten we er hier af.... toch pat? Ja euh ik geloof het wel. We nemen de afslag en potverdike we hebben niet goed gekeken! Verkeerde afslag. Hoe kunnen we Nou met zo een goede navigatie app verdwalen? We kunnen ook niet snel weer de snelweg af komen dus er komt nog eens een halfuur reistijd bij. Er lult ook niemand om te zeggen welke afslag we moeten hebben....Eindelijk na een rit van ruim 4 uur zijn we er dan. We zijn wel helemaal onder de indruk van het laatste stuk van de rit. Wat hoog die bergen en wat groen. We gaan eerst over de camping lopen om te kijken of we het wat vinden. Ook deze camping heeft een mooi meertje. Als er een huisje vrij is lijkt me dat ook wel wat voor twee nachtjes. Even een goed bed en een koelkast om wat te bewaren. We kiezen een soort top tent met beneden je keuken en badkamer en boven slaaptenten met gewone bedden. Zoals elke dag even de boodschappen en dan zwemtijd, douchetijd en etenstijd. In de avond verkennen we even de camping. Poh wat een weerverschil hier in de bergen. Het koelt best af. We gaan maar is op tijd slapen. Een heerlijk bedje.

Ps: de foto's van gisteren even van vandaag staan op de volgende pagina.

1. Karin:
    19 juni 2017
    Wat een gaaf huisje waar jullie slapen
  2. Muriëlle Tanke:
    19 juni 2017
    Wat gaaf lieverds!! Echt genieten jullie blog❤️Veel plezier en gedraag jullie